Wij meten onze klanttevredenheid middels een korte online enquête achteraf. D.w.z. nadat iemand een talenten scan met validatiegesprek heeft gedaan of er is een performance- of coachtraject afgerond. Wij willen graag weten hoe iemand het heeft ervaren en of de talenten scan heeft bijgedragen aan het zelfinzicht. Tevens is er ruimte voor aan- of opmerkingen. Wij zijn dan ook dankbaar dat mensen even de tijd nemen om de enquête in te vullen. Het geeft ons inzicht in onze eigen performance.nadruk-op-kwaliteit

Nu hebben wij de meting van de afgelopen drie maanden gedaan en kwamen tot de conclusie dat 100% van degene die de enquête hadden ingevuld, tevreden tot zeer tevreden was en de meeste gaven aan dat het zeker heeft bijgedragen aan het zelfinzicht. Verder wil 100% de talenten scan zeker adviseren aan collega’s.  Dat is iets om trots op te zijn!

Belangrijk is voor ons om te zorgen dat we dit zo houden door constant onszelf te verbeteren. Wij blijven daaraan werken en blijven de klanttevredenheid meten, ons doel is om die op 100% te houden! Zie hier de kwaliteitsmonitor.