Selectie advies

De juiste mensen aannemen is de belangrijkste verklarende factor voor het succes van snelgroeiende bedrijven. En toch maakt 6 op de 10 leidinggevenden achteraf bezien verkeerde keuzes bij het aannemen van nieuwe mensen. 95% van de bedrijven erkent ‘elk jaar opnieuw slechte aannames’ te doen.

Dat is niet nodig. Het kan echt beter.

test je sollicitant

 

Voorkom vervelende verassingen met een potentieel grote financiele impact.  Onze inzet verdient zich gegarandeerd terug!

Kwaliteit

Veel leiding gevenden maken in de selectie trajecten de fout te snel af te gaan op de eerste indruk of teveel te focussen op de klik,  te weinig kritische vragen te stellen of zich op de verkeerde criteria te focussen. Dit voorkomt u met onze inzet en hulp. Gegarandeerd dat u daardoor tot betere keuzes komt.

Geen verrassingen

De verkeerde kandidaat aannemen is de meestvoorkomende en ook vaak de duurste fout die een bedrijf kan maken. Een nieuwe medewerker die niet presteert is niet zomaar weer weg en fungeert vaak als de rotte appel in de kist die de motivatie van anderen aantast. De hierop verkleint u aanzienlijk omdat wij het toekomstig gedrag betrouwbaar voorspellen.

Verzuim vermijden

Als werkgever heeft u een direct financieel belang bij het voorkomen van missers in uw aanname beleid.

Sinds de nieuwe Wet en Werk en Zekerheid is het moeilijker om medewerkers een herhaaldelijk tijdelijk dienstverband te geven en ook zijn nu meer beperkingen aan de mogelijkheid met een proeftijd te werken.

De kosten voor medewerkers die uitvallen door stress of met psychische problemen lopen door maar kunnen ook leiden tot een hogere werkgeverspremie voor de gezonde medewerkers.

Klant cases

Klantcase: nGage Media neemt niemand meer aan zonder selectie advies

Onderzoek: Hoe selecteren managers nieuwe medewerkers?

Blog: Hoe big data recruiting kan ondersteunen

Onderzoek: Ideale recruiter

[/mantra-column] [/mantra-multi]

Schermafbeelding 2015-04-21 om 16.56.23”PRiMAN heeft me verrast met hun aanpak om mijn persoonlijkheid onderdeel te laten zijn van het selectie assessment. De relatie tussen mij als sales directeur en mijn nieuwe accountmanager is mede bepalend voor zijn succes, daar kan ik nu positief invloed op uitoefenen.”

Hans Kik – Sales Director Schleifenbauer Products

Neem contact met ons op voor meer informatie, een afspraak of om een vraag te stellen. 

Share: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Comments are closed.