Klant case ABN AMRO

In het kader van het TOPS2020 programma is binnen ABN AMRO een nieuwe missie, visie en strategie ontwikkeld. Ten behoeve van de implementatie ervan zijn een groot aantal verbeter ideeën uitgewerkt.

ABN-AMRO-Bank-NVEén daarvan was erop gericht meer duidelijkheid te geven over wie doet wat en waarom. Daartoe zijn op op hoofdlijnen 11 rollen gedefinieerd. Het idee is dat binnen een functie iemand meerdere rollen kan vervullen. De vraag die voorlag is of en in hoeverre de medewerkers aanleg hebben om 1 of meerdere rollen te vervullen. En indien ja hoe dit gebruikt kan worden om de performance van de organisatie te verbeteren door een betere matching op de rollen.

ABNAMRO heeft de pilot geëvalueerd. Download een samenvatting van de resultaten.

Vul hieronder uw volledige naam en email adres in, u kunt de case dan direct downloaden.


Uw voor- en achternaam*

Uw zakelijke emailadres*

Neem contact met ons op voor meer informatie, een gratis (online) demo, een afspraak of om een vraag te stellen. Wij zitten voor u klaar!

Share: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Comments are closed.